Fastener Basics - A storia di fasteners

Definizione di fastener: Fastener si riferisce à u terminu generale di parti meccaniche aduprate quandu duie o più parti (o cumpunenti) sò strettamente cunnessi in un sanu.Hè una classa assai largamente usata di parti meccaniche, a so standardizazione, serializazione, u gradu di universalità hè assai altu, per quessa, certi persone anu u standard naziunale di una classa di fasteners chjamati fasteners standard, o chjamati parti standard.Screw hè u terminu più cumuni per fasteners, chì hè chjamatu una frase orale.

 1

Ci hè duie versioni di a storia di fasteners in u mondu.Unu hè u trasportatore d'acqua "Archimedes spirale" di Archimede da u 3u seculu aC.Si dice chì hè l'urìgine di u vitu, chì hè largamente utilizatu in l'irrigazione di u campu.L'Eggittu è l'altri paesi di u Mediterraniu utilizanu sempre stu tipu di trasportatore d'acqua, per quessa, Archimedes hè chjamatu u "babbu di a vite".

 3

L'altra versione hè a struttura di mortasa è tenone da u periodu di u Novu Seculu di a Cina più di 7 000 anni fà.A struttura di mortasa è tenone hè a cristallizazione di a saviezza cinese antica.Parechje cumpunenti di lignu unarthed à Hemudu People situ sò ghjunti mortase è tenon inseriti cù parighji cuncavi è cunvex.Chiodi di bronzu sò stati ancu utilizati in i tombi di e pianure cintrali durante e dinastie Yin è Shang è i periodi di primavera è di vaghjime è di i Stati in guerra.In l'età di ferru, a dinastia Han, più di 2 000 anni fà, i unghie di ferru cuminciaru à cumparisce cù u sviluppu di tecniche antiche di fusione.

 2

I fasteners chinesi anu una longa storia.Da a fine di u 19u seculu à u principiu di u 20u seculu, cù l'apertura di i porti di u trattatu custiera, novi fasteners, cum'è unghie straniere da l'esteru, sò ghjunti in Cina, purtendu un novu sviluppu à fasteners Chinese.

À l'iniziu di u XXu seculu, a prima buttrega di ferru in Cina chì produceva fasteners hè stata fundata in Shanghai.À quellu tempu, era principarmenti duminatu da picculi attelli è fabbriche.In u 1905, u predecessore di Shanghai Screw Factory hè statu stabilitu.

Dopu à a fundazione di a Republica Populari Chine, a scala di a produzzione di fasteners cuntinuò à espansione, è hà ghjuntu à un puntu di svolta in u 1953, quandu u Ministeru di Macchine di u Statu hà stallatu una fabbrica di produzzione di fastener specializata, è a produzzione di fastener hè stata inclusa in u paese naziunale. pianu.

In u 1958, u primu batch di standard di fastener hè statu publicatu.

In u 1982, l'Amministrazione di Standardizazione hà formulatu 284 elementi di normi di produttu chì anu riferitu, eranu equivalenti o equivalenti à i normi internaziunali, è a produzzione di fasteners in Cina hà cuminciatu à scuntrà i standard internaziunali.

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di fasteners, a Cina hè diventata u primu pruduttore di fasteners in u mondu.


Tempu di Postu: Nov-29-2022